fbpx

TÄHELEPANU!Telli digiajakiri ainult 0,99€ eest.

Rattasport

Mihkel Räim: vedasin meeskonda alt

1 minutit lugemist
Mihkel Räim pärast Kolumbia velutuuri avaetappi.
Mihkel Räim pärast Kolumbia velutuuri avaetappi.

Mihkel Räim pärast Kolumbia velutuuri avaetappi. Foto: Israel Cycling Academy

Profirattur Mihkel Räim, kellele tema koduklubi Israel Cycling Academy panustas, sai 6. veebruaril Kolumbias alanud uuel Oro y Paz velotuuri 99 km pikkusel etapil 12. koha.

Räim tunnistas, et plaani järgi mängiti tema peale. “Ring oli suhteliselt ebameeldiv ning võiks öelda, et esimese päeva kohta isegi liiga ohtlik. Rahvas kippus tee peale tulema ning ohtlikke olukordi tekitama. Samuti sõit ise osutus närviliseks ning igasugused tagasipöörded lisasid asjale vürtsi,” võttis Räim avaetapi kokku.

Kukkumisi esines palju. Ka Mihkel Räim osales ühes suures massikukkumises ning jäi meeste vahele kinni. Eestlane pidin ratast vahetama, õnneks midagi tõsist temaga ei juhtunud. “Lihas on veidi valulik, aga see vast ei takista midagi. Sain punti õnneks kiirelt tagasi ning ring peale seda vahetasin uuesti oma võistlusratta tagasi, kuna sellel 55-ne hammasratas ees, kuid treeningrattal 53 hammast. Tänase sprindiga läks vaja suuremat,” märkis Räim.

Sel aastal juba kaks kukkumisest läbi elanud eestlane otsustas sõita ettevaatlikult. “1,5 km enne lõppu viimases kurvis vedas Boivin mu soodsale positsioonile, kuid sealt edasi käkkisin ise asja ära. Sõitsin Fernando Gaviria taga, siis puksis üks rattur mind sealt minema,” kirjeldas Räim olukorda.

Quick-Stepi “rong” tegi kõva lõpu, kuid karuteene tegi Räime sõnul mees, kes teda varem minema puksis. “700 meetrit enne lõppu laskis ta lihtsalt Etixxi tiimil minna ja endal jalg sirgu. Endal läks asi aia taha ja olin alles kaheteistkümnes. Kahju tänasest, sest mind pandi heale positsioonile ning tunnen, et vedasin veidi meeskonda alt,” tõdes Räim.

Tänase sõidu võitis Fernando Gaviria Quick-Stepist, kelle taga Mihkel Räim kilomeeter enne finišit üritas sõita. Teise etapi pikkuseks on 183,4 km.