fbpx

TÄHELEPANU!Telli digiajakiri ainult 0,99€ eest.

JooksmineSisuturundusToitumine/taastumine

Kuidas sisustada hubane magamistuba?

1 minutit lugemist
Fuuga voodi

Muuda hetked enne ja pärast uinumist mõnusaks. Softrendi sisekujundaja Katariina Kalda annab nõu, kuidas sisustada hubane magamistuba.

Sisekujundaja sõnul on magamistuba lihtne hubaseks muuta erinevate tekstiilidega. „Sinna alla kuuluvad näiteks kardinad, vaip, aga ka polsterdatud voodi, mida katta kauni ja eripärase kangaga,“ soovitab Katariina.
Pehme raamiga voodi muudab tema sõnul toa palju voolujoonelisemaks ja hubasemaks. Samuti on siis väiksem tõenäosus end voodi vastu ära lüüa.
Voodi disaini puhul tasub tähelepanu pöörata jalgadele. „Kõrged jalad muudavad kogu üldilme õhulisemaks ja moodsamaks.“

Öökappide puhul ei tasu üldse valikut hoida kitsana ja vaadata vaid traditsioonilisi lahendusi. Sisekujundaja soovitab kasutada ka peene jalaga postamente või muid pisikesi kõrvallaudu, mis muudavad üldilme palju omapärasemaks kui traditsiooniline kapp.

Sageli unustatakse Katariina sõnul ära selline detail magamistoas nagu voodipesu või voodikate. „Tegelikult on just see pind magamistoas kõige suurem ja sellega saab edasi anda väga huvitavaid lahendusi. Olgu selleks näiteks värviline või kirju voodipesu. Materjalid võiksid olla võimalikult ihusõbralikud.“

Magamistoa valgustus võiks olla hästi hubane, soodustada nii uinumist kui ka ärkamist. Tavaliselt kasutataksegi just kas öökapilampe või seinalampe voodi kõrval, mis võiksid ka sobida vajadusel raamatu lugemiseks.

Tihtipeale küsitakse sisekujundajalt, kuidas oleks õige vaipa magamistoas paigutada. Kõige levinum viis vaiba paigutamiseks on tema sõnul nii, et see oleks osaliselt voodi all, et oleks hommikul hea palja jalaga vaiba peale astuda.

Inimestele, kes tegelevad spordiga ning on aktiivsete eluviisidega, on mugav ja neile personaalselt sobiv kvaliteetne voodi väga oluline. Öeldakse ju, et kolm suurt vaala hea vormi ja enesetunde tagamisel on piisav liikumine ja treening, tasakaalustatud ja tervislik toitumine ning kvaliteetne ja piisava pikkusega uni ning tihti loetakse und sellest kõige olulisemaks.

Kui eesmärgid spordis on suuremad ja tihti ka väsimus sellest tingituna, on kosutav uni ja puhkus lausa eluliselt tähtis ja seda stabiilselt. Igat päeva on hea alustada, kui oled end korralikult heas voodis välja puhanud.